30 Mart 2009 Pazartesi

Lezzeti çok, şöhreti yok!




Bir reklam yazarının avuçlarını kaşındırabilecek bir projeydi Nutymax'in lansmanı.

Üç tane birbirinden absürd reklam filmi, youtube'dan önce açılmış bir video upload sitesi ve yazarın kafasına göre takıldığı metinler, ilanlar, vesaireler.

İki yıl süren kampanyada sohretsensin.com sitesinin tüm içeriği dışında, hayri kıvırcık (niye bu isim hakkaten bilmiyorum) takma adıyla köşe yazıları yazdım. Siteye yüklenen videolara yorum yaptım.

Hatrı sayılır bir hayran kitlem de oldu ama işte fani reklam dünyası unutulup gitti:)

Nutymax lansman kampanyası filmi Krisal Elma, tüm interaktif kampanya da yine Kristal Elma'da en iyi interaktif kampanya
ödülü aldı.




video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder