17 Mart 2010 Çarşamba

temporary out of service



Teşhis: Sağ bilekte aşırı yıpranma yüzünden tendon şımarması (zedelenmesi de diyorlarmış)


Tendinit: Söz konusu teşhisin havalı adı


Tedbir : Bilekten dirseğe uzanan robotek misali alçımsı bir icat 


Tedavi : Fizyoterapistler eşliğinde çalışma ve takımdan ayrı düz koşu.


Tehdit: Dediğimizi yapmazsan ameliyat olursun.


Tenkit: Ya ne biçim doktorsunuz siz? 


Telkin: Ay dinlenmiş olursun şekerim fena mı? 





Trip: Sol elim ve sağ elimin üç parmağıyla yeterince hızlı yazamıyorum!


Tespit: Geçici olarak servis dışı. 


Tezahürat: Dönüşüm muhteşem olacak! :) 






Önemli not: Sandalyemdeki forma Leo Burnett kurumsal renklerini taşıyan ajans formamızdır. Bursaspor'un renkleriyle benzerliği saçma bir tesadüften ibarettir. Aman diyimmm :))

6 yorum:

  1. ne o öyle belediye mühürlemiş gibi?

    YanıtlaSil
  2. Adsız diilim ben Zeynep'tir adım. Barlastır soyadım. you idiot! Yaaa İlkay yaaa bu ne bişim şeyy adımı bilmiyo bu blog benimmm.

    YanıtlaSil
  3. hmm Aslında biçeşit adsız kahraman gibi.. hmmm oki sevdim bunu.

    YanıtlaSil
  4. Doktor çalışma demiş haala çalışıyo bak.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil