7 Haziran 2010 Pazartesi

GALATASARAY DERGİSİ 91.SAYI

Tribün Notları, Galatasaray Dergisi'nde 1.yılını doldurdu. 

Bugünü doğumgünü ilan etmek isterdim ama bir ay bekleyeyim de Aslan burcu olsun bari :) 

Sezonun son yazısında Ali Sami Yen tribünlerinden bir "best of" yaptım. 

Ağustos'ta UEFA Avrupa Ligi eleme maçları ve lig başlayana kadar bana müsaade.

Hazır dükkan benimken çok sık sorulan bir iki soruya cevap vereyim

1. Evet. Tribün Notları'na özel blog olacak, ajansta işler bir durulsun ilk fırsatta. Ve evet canı isteyen kendi tribün hikayesini gönderir, onları da yayınlarız. Ve yine evet Dünya Kupası'na gidemeyen ülkenin kafe/iş yeri/ ev tribünlerinden hikayeler yazmayı planlıyorum, çekimler bi bitsin, ilk fırsatta :) 

2. Hayır. Sahada oynanan futbolu oturup konuşacak ne bir birikimim ne de hevesim var. Ben tribündeki hikayelerin peşindeyim. Futbolu iyi bilen, çok da keyifli yazan; ciddi yetenekli ve donanımlı arkadaşlar var, "bi göz atın" kısmında bazıları var, bence direkt oraya bi göz atın:) 

3. Kısmet. Zaten bu aralar Dünya Basketbol Şampiyonası için harıl harıl çalışıyorum, niye olmasın. 
Bir iki maça gidip basketbol tribünlerini de yazabilirim sanırım. 

4. Elbette. Sayfanın tasarımını yeni sezonda değiştirmeyi düşünüyorum ama ben bilmem Ati bilir:) 

1 yıldır Tribün Notları'nı okuyan, dergiye ve bizzat bana mail atan, bloga yorum yazan, Galatasaray Sözlük'te, Ekşi Sözlük'te fikirlerini paylaşan ve katkıda bulunan herkese teşekkürlerimle...








16 yorum:

  1. Vay vay 1 sene olmus :) Elimde büyüdü desem yalan olmaz di mi?
    Artik mesaji aldigima göre yine birseyler calismaya baslamak lazim. Yengec burcu sayfanada nice seneler :P

    YanıtlaSil
  2. Tay tay hamur topuma benim. :)

    Daha nice birinci yıllara.. Bi' dakika böyle bir şey değildi bu.

    <3

    YanıtlaSil
  3. okurken yüzümüzden gülücüklerin eksik olmadığı köşe demek ki ilk yaşını doldurmuş. ilk diyorum çünkü dergiden hiç eksik olmasın bu köşe... maçı yerine takip edenler için ayrı bi güzel, ali sami yen'de olamayanlar için -o hissiyatı yaşattığı için- apayrı bi güzel.

    söylemiştim; -hastasıyım.

    nice senelere.

    YanıtlaSil
  4. Bir sene boyunca çocuk yapsan "oha" derler adama.
    Yok, o öyle değildi. Büyütmek anlamında demek istemiştim. Yoksa 1 sene çocuk yapsan, haliyle "oha" derler.

    Nereden geldik buraya? Futbol.
    Emek ister tabii. Bugün bir Keita kolay yetişmiyor. Maliyeti nerden baksan çok.

    Bakıyoruz yazıya. On numara.


    Bu kadın çalışıyor, kendi kendine yapıyor.
    Bakıyor. Atıyor hafızaya.
    Beyin bedava.

    YanıtlaSil
  5. - Anlamadım ben Vedat. Maç kaç kaç bitmiş?
    - Tatlım maç değil yıl bitmiş. Onun skorları bunlar. Şahane olmuş ama değil mi?
    - Ay ne anlarsınız şu futboldan anlamam hiç
    - Sabri'nin sahada tek başına tribüne 3'lü çektirmesini youtubedan defalarca repeat edip izliyorsun ama Suat.
    - Laf sokup duruyorlar oğlana, ben de kendi çapımda destekliyorum,ne var, deli mi ne? Sabriyi tutuyorun bir kere, güçlü bir oyuncu ..
    - Hadi Suat hadi yeme bizi...Sabriyi sahada değil bu yazılarda tanıdın sen. Ali Sami Yen nedir, orada nasıl nefes alınıp verilir, perukalı amcanın gözlükleri kaç numaradır, totem neden yapılır buradan öğrendin.. Destek mestek sana hak getire sana...
    - Saçma! takım tutmak benim özümde var..
    - Var Suatcım. Neyse ki bu notlarla takım vizyonuna da anlam kazandırılmış oldu.
    - Aman salak, konuş..
    - Tamam sen de sus!
    ( oh be 1 yıl)

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler... Sayende ... (isim vermiyorum, yanlış anlaşılmasın diye) dışında bir yazardan futbol gozlemi okudum.
    Ustune bir de dahi anlamina gelen de'leri da'lari, soru eklerini ve dahi lüzumu halinde ki'leri ayrı yazan bir yazar olunca adeta "demek ki yazılabiliyor" diye umutlandım.
    (Ati yazinca bu umudum kırılıyor ama sana bakınca tekrar umutlanıyorum.)
    Bir de... Ali Sami Yen'de seninle maç seyretmek istiyorum.
    Günlüğüme not alıcam da...

    YanıtlaSil
  7. BİR FENERBAHÇELİ'Yİ DE GALATASARAY TRİBÜN NOTLARI TİRYAKİSİ YAPTIN YA BRAVO...
    NİCE YILLARA.....

    YanıtlaSil
  8. kıymamam, minnoş tribun notlarinin doğduğu günü bilirim ben. nice yaşları olsun.
    bizim insanimizin, bizim ülkemizin böyle şeylere daha çok ihtiyacı var.

    YanıtlaSil
  9. Vay be bir sene oldu demek, İlkay bir gece önceki maçı seninle konuşmak için ajansta seni dört gözle aramayı özledim :(

    Severiz, bekleriz isteriz. :)

    (Ati görev başına hadi cnm.. )

    YanıtlaSil
  10. Rijkaard abiye bir diyeceğim yok ama bence Galatasaray'ın teknik direktöre ihtiyacı da yok. İlkay'ı dinleseler, Tribün Notları'nı takip etseler yeter.

    Harikasın İlkaycım. Kalemine kuvvet!
    Daha nice yıllara. Tribün Notları'yla Nobel aldığın günleri de kutlarız umarım :))

    YanıtlaSil
  11. hayırlı olsun, bir yıldır aynı heyacanı hep yaşadığını yakınen görenlerdeniz, herkese kısmet olmaz bu anı görmek. şanslıyım :) O değil de doğum gününü 1 ay değil en az 45 gün ertelemen lazım çünkü aslan burcu 23 temmuza denk geliyor. ayrıca yengeç olsa ne olur? ne kötülüğümüzü gördün?

    YanıtlaSil
  12. 1 yıl... yaklaşık 10 konkur, on yuzbin senaryo, binyuzbin sunum, yuzbinyuz brief, metrelerce revizyon ve buna bagli sinir tasmasi, bilmemkaç advil, en az 365 pepermint latte ve yine 365 saint loser turu...
    Ve butun bunlar olurken bir de ustune ustluk 12 sayi!
    İnanılmaz! Tebrikler cicim!
    Seneye bu listeyi yazarken onyuzbin gol, binyuzbin kupa, yuzbinyuz mars ve kilolarca cekirdek yazmak istiyorum

    YanıtlaSil
  13. Yaza yaza yazı getirdin demek...Tebrikler!
    Sana bir çift sözümüz olacak İlkaycım:
    "Yürü be Joooo..."

    Ays&Bog

    YanıtlaSil
  14. 12-13 yıl önce, maça 9 saat falan varken stada girip yeni açıkta buz kalıbı gibi maç saatini beklediğimiz günlerden bugüne, ne güzel geldin ilkaycım. Kalemine, eline sağlık!....

    YanıtlaSil
  15. aman da aman, köşemiz 1 yaşına mı basmış? :) Benim Can'ımla yaşıt desene :) nice seneler daha bize keyifle okutursun umarım yazılarını.

    YanıtlaSil
  16. Derginin 92.sayısını dün aldım ve yine harika yazılar okudum.Harika bir bölüm,dergiyi açar açmaz direk tribün notlarına bakıyorum,okurken yüzümden tebessüm eksik olmuyor,ailecek seviyoruz iyi günler :)

    YanıtlaSil