14 Şubat 2011 Pazartesi

şimdi yeni şeyler söylemek lazım

Alttaki fotograf 17 Mart 2010'dan. Sağ kolumdaki tendinit yüzünden doktorun verdiği 2 haftalık "iş görmez" raporunu bilgisayarıma yapıştırıp çıkmıştım ajanstan.


Ve şimdi 7 sene önce stajyer olarak başladığım ajanstan Yaratıcı Grup Lideri olarak yepyeni bir macera için çıktım. Bu kez "iş görmez" değil, "görevini tamamladı" notuyla. Babamın dükkanı gibi çalıştığım Leo Burnett'ten babamın evinden çıkar gibi... 


Bizim oralarda bir laf vardır; "bir kez Leo Burnettli olan hep Leo Burnettli kalır" 
Öyle kalacağımızı biliyorum, aldığımız kültürle yepyeni bir dönem başlatmak için ihtiyacımız da var zaten. Gün, bana bu işi sevdiren ekiple yepyeni işler yapmak günü. 







1 yorum:

  1. düne ait ne varsa dünde kaldı/kalıyor cancağızım. artık yeni şeyler söylemek için bazen bahane bile olabiliyor/olsun bazı şeyler...

    tek sıcak kanun; düşü gerçek yapmak ya hani, en güzel kanun; hani düşler düşlerken de çok güzel be.

    velhasıl kelam, güzel insanların düşleri de yolları da güzeldir. zordur ama başarır.

    yani bunca laf sonunda maksadım şudur; bu resmi hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil